עו״ד תאונות דרכים

תאונות דרכים

מדי יום מתרחשות עשרות תאונות דרכים שונות ומגוונות.

רבים אינם מודעים לכך כי במקרה ואדם נפגע בתאונת דרכים הוא זכאי לקבל פיצוי ללא כל קשר למי האשם בתאונה.

התביעה מוגשת כנגד חברת הביטוח של הנפגע עצמו (פוליסת ביטוח חובה),  ובמידה הנפגע הינו הולך רגל, רוכב אופנים או קורקינקט התביעה מוגשת כנגד חברת הביטוח של הרכב הפוגע.

קביעת פיצויים לאחר תאונת דרכים

כאמור לעיל כל מי שנפגע בתאונת דרכים זכאי לפיצוי. הדרך להוכיח כי נפגעת בתאונה הינה אך ורק באמצעות תיעוד רפואי. קיים תיעוד רפואי הקשור לתאונה ואף מסמך בודד  = הנפגע זכאי לפיצוי כספי.

רכב שהתנגש בקיר עורך דין חיים הקמן1
עורך דין תאונות דרכים חיים הקמן

פיצוי מקסימלי לנפגע​

הפיצוי לו זכאי הנפגע מורכב מנזקים מיוחדים אותם ניתן להוכיח כגון קבלות של הוצאות רפואיות, הפסדי שכר, נסיעות, עזרת הזולת ומנזקים כללים כגון כאב וסבל, הפסדי שכר לעתיד הפסדי פנסיה אשר יש לחשבם בהתאם לנתוני התיק ואשר ברובם מגלמים נזקים עתידיים. בכל מקרה תמהיל הפיצוי משתנה בהתאם למקרה ולנתוני התיק.

רכיבי הפיצוי הכספי​

לעיתים הרכיב העיקרי הינו הפסדי שכר לעבר בגין התקופה בה הנפגע לא עבד בעקבות התאונה, לעיתים הפסדי שכר לעתיד הינו הרכיב העיקרי וזאת כאשר נותרה נכות בעקבות התאונה ובמקרים אחרים שבהם נפגע קשיש עזרת הזולת / סיעוד הינו הרכיב העיקרי.

יש לאבחן כל מקרה לגופו הן באשר להיקף הפגיעה, אופי עבודתו של הנפגע גילו ועוד.

שירותים מיוחדים של עורך דין תאונות דרכים​

כאשר אדם נפגע בתאונת דרכים עליו לפנות לעורך דין הבקיא בתחום הנזיקין והביטוח ולו הידע והניסיון להעריך שוויו האמיתי של התיק והדרך למצות זכויות הנפגע.

כל מקרה שונה בתכלית הן באשר לנסיבות התאונה, אופי הפגיעה, סוג עבודתו של הנפגע ועוד.

קיימת חשיבות רבה לפניה לעורך דין בהקדם האפשרי אשר יגבש אסטרטגיה וינהל התביעה לקבלת פיצוי מקסימלי.

טיפים לבחירת עורך דין​

על מנת לקבל פיצוי מקסימלי לאחר פגיעה בתאונת דרכים יש לפנות לעורך דין אשר עוסק בתחום הנזיקין ולו הידע והניסיון הדרוש לייצג אתכם בצורה מיטבית.

על עורך הדין להיות בעל המלצות ותוצאות מוכחות, ניתן לבקש ולראות הישגים ופירוט תשלומים שעורך הדין השיג עבור לקוחות (כמובן ללא חשיפת שם הלקוח).

היות וניתן לקבוע פגישת יעוץ ללא עלות ניתן להתרשם מעורך הדין באופן ישיר ובמידה ורכש את אמונכם ניתן להתקדם בהליך לקבלת פיצויי מקסימלי מכל גורם רלוונטי.

אלו בדיוק הדברים הקטנים שקובעים את הצלחת התביעה ואת הסיכוי לקבל פיצויים כספיים כמה שיותר גבוהים מכל הגורמים הרלוונטיים.

לחצו למידע בנושא תאונות עבודה