איך בוחרים עורך דין נזיקין

top-view-career-guidance-items-judges

עורך דין נזיקין עוסק בנזקי גוף ורכוש, איך ניתן לבחור את עורך הדין הנכון עבורכם?

 

הפרט החשוב ביותר הוא להתקשר עם עורך דין נזיקין אשר יש לו את הידע והניסיון להשיג עבורכם פיצוי כספי מקסימלי, על עורך הדין לדעת להעריך שווי התביעה.

 

העדיפו עורך דין שייצג בעבר חברות הביטוח ומכיר את שיטות עבודתן ובהתאם כיצד להתמודד מולם.

 

מרבית עורכי הדין בתחום הנזיקין מאפשרים פגישת יעוץ ללא כל תשלום, קבעו פגיעה עם עורך הדין התרשמו ממנו, אין כמו תחושת בטן, שאלו עורך הדין על המקרה הספציפי שלכם כיצד יש לפעול ושווי התביעה.

 

שאלו כיצד ניצן ליצור קשר עם עורך הדין האם ניתן לתקשר באמצעות שליחת הודעות וואטסצאפ וטל ישיר.

 

עורך הדין ילווה אתכם בהליך במשך כשנתיים וחוץ מהמקצועיות יש לוודא שההתנהלות מול עורך הדין תהיה רגועה ונעימה.

 

וודאו כי עורך הדין השיג עבור לקוחותיו פיצויים כספיים נכבדים.

 

בדקו באתרים השונים כי הוא מומלץ על ידי לקוחותיו כיום קיים גוגל לעסק בו אנשים רושמים את ההתרשמות שלהם מאותו עורך דין – דאגו לקרוא ביקורות אלו.

 

על עורך הדין ללוות אתכם ולהנחות אתכם כיצד לפעול הן מדברים טכניים כמו לשמור על דיסקים של בדיקות והן להנחות אצלכם באשר לטיפול הרפואי אילו בדיקות יש לבצע, לאילו רופאים יש לפנות להמשך טיפול ועוד ועוד, ליווי של עורך הדיו בהכרח יגדיל את סיכויי התביעה והיקף הפיצוי.

 

אין זה משנה האם מדובר בתביעה לנזקי גוף או רכוש, עורך הדין נעזר באנשי מקצוע משמאים לבדיקת נזק של רכוש, מומחים רפואיים שונים להערכת היקף הפגיעה הגופנית ואף מהנדסים לבחון תקינות משטחים ומבנים שגרמו לתאונה.

 

עצות שימושיות אשר יסייעו להשיג פיצוי כספי נכבד:

 

  1. אין לשוחח עם חוקר מטעם חברת הביטוח, שיתוף הפעולה עלול רק לחבל בתיק ואין חובה שכזאת.
  2. לא לזנוח פגיעה באברים נוספים שנפגעו, מטבע הדברים הנפגע מתרכז בפגיעה הקשה ביותר, אסור להתעלם מהפגיעות נוספות ויש לציין את כל האברים שנפגעו בפני הרופא, יתכן והפגיעה שחשבתם תחילה שהיא קלה תתברר כפגיעה הקשה.
  3. גם אם נפגעתם באיבר ממנו סבלת בעבר ובעקבות התאונה יש החמרה, חובה לציין פרט זה בפני הרופא המטפל.
  4. יש לדאוג לרצף של טיפול רפואי למשך השנה הראשונה.
  5. על מנת לברר מצב רפואי בצורה טובה יש לבצע בדיקות כגון: אם אר אי, סיטי ואולטרסאונד אשר יכולי לאבחן בלטי דיסק, קרע ברצועה וכו׳ בצורה טובה ביותר.
  6. בכל טיפול ופניה לרופא יש לציין את תאריך התאונה.
  7. במידה ומדובר בתאונת עבודה שהיא גם תאונה שקרתה בדרך לעבודה או חזרה ממנה יש לציין זאת הפני הרופא ולפעול למיצוי זכויות מול המוסד לביטוח לאומי.
  8. יש לוודא האם יש פוליסת ביטוח פרטית אשר מעניקה פיצוי נוסף במקרה של תאונה.
  9. יש להעביר כל התיעוד הרפואי לעורך הדין על מנת שישמר בצורה טובה.
  10. יש לשמור קבלות עבור הוצאות על מנת לקבל החזר ועל דיסקים של בדיקות אותם יבקשו המומחים לראות על מנת לקבוע מצבכם הרפואי.

 

כל תאונה שונה מאחרת הן באשר לנסיבות התאונה ואופן ההשפעה על חייו של הנפגע, וכל נפגע בגיל ומקצוע אחר, לכן יש להיוועץ עם עורך דין נזיקין באופן ספציפי עבורכם וזאת על מנת להשיג פיצוי כספי מקסימלי.