עורך דין נזיקין מומלץ

עורך דין נזיקין חיים הקמן

נפגעת בתאונה אתה כנראה זכאי לפיצוי כספי
עורך דין נזיקין בוחן את נתוני התיק סיכויי התביעה והיקף הפיצוי.

בחינת סיבות המקרה

בטרם יבחר עורך הדין אופן הגשת התביעה יש לבחון נסיבות המקרה, כאשר מדובר בתאונת דרכים או תביעת פוליסה פרטית אין חשיבות לשאלת הרשלנות, ביתר המקרים קיים צורך להראות כי גורם כלשהו התרשל כלפי הנפגע וההתרשלות גרמה לתאונה.
לדוגמא אדם אשר צועד ונופל ברחוב ללא כל סיבה איננו זכאי לפיצוי כספי, אך אם נפל ונפגע עקב מרצפות שקועות הוא יהיה זכאי לפיצוי היות והעירייה התרשלה בכך שלא איתרה את המפגע ופעלה לתיקנו.
דוגמא נוספת: עובד אשר נפגע בהלך עבודתו יכול להגיש התביעה לביטוח לאומי ללא קשר לשאלת האשם אך על מנת להגיש תביעה נגד המעסיק יש להוכיח כי המעסיק התרשל בכך שלא סיפק סביבת עבודה בטוחה או לא הדריך התובע באשר לאופן ביצוע העובדה והסכנות.
לאחר שעורך דין נזיקין בחן את סוגיית הרשלנות יש לעמוד הנזק בעקבות התאונה, שלב זה הינו קריטי וקיים צורך כי עורך דין ותיק ומנוסה אשר לו הידע להעריך שווי התיק יבחן את היקף הפיצוי.

תביעה לנזקי גוף

התביעה מוגשת לבית המשפט לאחר שנבחנה סוגיית הרשלנות ובחירת הגורם או מספר גורמים שיש להגיש התביעה כנגדם בצירוף חוות דעת רפואית אשר מתייחסת לפגיעה בעקבות התאונה.
מטבע הדברים כאשר קיימת חברת ביטוח היא תנסה לסיים התיק בפשרה ולחסוך הוצאות ניהול ההליך, במידה ותושג תוצאה אשר תואמת את נזקי הנפגע ניתן לסיים התיק כבר בשלב מקדמי זה.
במידה והסכום שהוצע איננו מגלם מלוא נזקי הנפגע התיק ינוהל בבית המשפט, והשופט יציע במהלך ההליך סכום לסיום התיק בפשרה, במידה וכל הצדדים מסכימים מסתיים התיק בהסכם פשרה.
ככל וגם סכום הפשרה שהוצע על ידי בית משפט איננו תואם את נזקי הנפגע התיק ההליך ימשיך לשמיעת ראיות והוכחת נזקי הנפגע.

כיצד לבחור עורך דין נזיקין

מומלץ לוודא כי עורך הדין עוסק בתחום הנזיקין באופן בלעדי לו הידע והניסיון בתחום, ניתן לעיין בהשיגי עורך הדין וגובה הפיצוי שהגיש עבור לקוחותיו.
וכן מהמלצות של לקוחות אשר היו שבעי רצון מהתנהלות עורך הדין והפיצו אותו השיג עבור הנפגע.
עורך הדין אשר ייצג חברות ביטוח מכיר את אופן פעולתם והדבר מסייע בהשגת פיצוי מקסימלי.
מרבית עורכי הדין מאפשרים פגישת יעוץ ללא כל עלות, מומלץ להיפגש עם עורך הדין ולהתרשם ממנו, בסופו של דבר אין כמו תחושת בטן ולהכיר את עורך הדין אשר יטפל בתביעתכם, באופן אישי.

המלצות על עורך דין נזיקין חיים הקמן

כאמור לעיל קיימת חשיבות רבה לבחירת עורך הדין אשר מומלץ על ידי לקוחותיו ולו הידע והיכולת להגיש עבורם פיצוי כספי נכבד ביותר! 

מאמר זה נכתב על ידי חיים הקמן עורך דין נזיקין

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותכם