עורך דין נזקי גוף הדרך לקבל פיצוי כספי נכבד

עורך דין נזקי גוף הדרך לקבל פיצוי כספי נכבד

תאונות מתרחשות בחיי היום יום, בגן, בעבודה, בדרכים וכמעט כל אדם יעבור תאונה בהלך חייו, יש לפעול מול הרופא המטפל לשיפור המצב הרפואי אך במידה וגורם כלשהו התרשל כלפיכם הרי שהינם זכאים לקבל ממנו פיצוי כספי בהתאם להיקף הפגיעה.

אדם אשר נפגע ברחוב עקב בור במדרכה, העירייה התרשלה בטיפול ברחובות העיר, באיתור ותיקון מפגעים.

אדם אשר נפגע במהלך ביצוע עבודתו עקב הרמת משקל כבד, המעסיק התרשל כלפיו כאשר לא סיפק לו ציוד הרמה מתאים.

 

מהו היקף הפיצוי לאחר תאונה?

לצורך חישוב הפיצוי יש צורך ב-3 נתונים: גיל הנפגע, גובה שכרו ואחוזי נכות, מבצעים שקלול של כל הנתונים ונסיבות המקרה ועורך הדין נזקי גוף ידע להעריך שווי התביעה אשר משתנה מאדם לאדם מאלפי שקלים בודדים, עשות אלפים, מאות אלפים ומיליונים.

 

מהם אותם אחוזי הנכות?

יש תקנות המתארות מצב רפואי לדוגמא הגבלה קלה בתנועות הצוואר יזכו את הנפגע ב-10%.

כמו גם בתחומי רפואה אחרים כגון: כאבי ראש ועוד הכל בהתאם לפגיעה והשלכותיה.

כמובן שיש לתכנן ניהול התיק ולברר נסיבות המקרה באופן מדויק.

יש לאסוף ראיות לכל טענה אותה אתם מבקשים להוכיח למשל במקרים שצוינו בו נפגע אדם עקב בור במדרכה יש לצלם את הבור  ולדווח לעירייה על המפגע.

עובד אשר נפגע עקב הרמת משא כבד יש לצלם את המשא הכבד ואפילו על משקל שאפשר לראות את משקלו המדויק.

הפיצוי שיתקבל נועד להשיב המצב לקודמתו ולתת מענה לכל המגבלות בעקבות התאונה, הפסד ימי עבודה, עזרה, הוצאות נסיעה ורפואיות ועוד ועוד, המדובר בחישוב על דרך האומדנה שבית המשפט נאלץ להעריך את הפסדי התובע בכל רכיב לכל אורך חייו של הנפגע, פעולה מסובכת ביותר, ככל שקיים פער זמנים ארוך יותר מרגע התאונה ועד המועד בו בית המשפט מעריך את הנזק ניתן ללמוד בצורה טובה יותר כיצד התאונה השפיעה על חיי הנפגע, יתכן והמשיך באותה עבודה ומקצוע, 

יש לוודא כי הפיצוי שמתקבל אכן משקף את נזקי התובע ואין להסכים לפיצוי שאינו מתאים אלא להבטיח קבלת פיצוי ראוי.

לעיתים בתיק ששווה 400,000 ש״ח עלול נפגע עלול להסכים לפיצוי בגובה 50,000 ש״ח אשר נראים לו באותו רגע סכום נכבד רק עורך דין נזיקין בעל ניסיון ידע להעריך את שווי התיק ולמסור המלצתו האם אכן כדאי להסכים לפשרה או להמשיך בניהול ההליך.

קיימים שלבים רבים במהלך חיי התיק בהן ניתן לסיים התיק בפשרה, לפי הגשת תביעה, מיד לאחריה, לאחר קבלת הצעה מבית המשפט לפי הגשת ראיות, לאחר הגשת ראיות ואף לאחר שמיעת עדויות, בכל שלב יש אפשרות לסיים התיק בתנאי שהפיצוי הכספי אכן משקף הנזקים.

אנא היוועצו עם עורך דין נזיקין שהינכם סומכים אליו – הוא ילווה אתכם בביצוע הפעולות השונות אשר נכונות לתיק ובזכות פעולות אלו אתם תקבלו את הפיצוי הכספי המקסימלי.

מרבית עורכי הדין בתחום הנזיקין מאפשרים פגישת יעוץ ללא כל עלות, לא בטוחים האם מגיע לכם פיצוי כספי לאחר תאונה, היוועצו עם עורך דין נזקי גוף.

 

מאמר זה נכתב על ידי חיים הקמן עורך דין נזיקין ונוטריון