עורך דין תאונה באולם אירועים

אולם אירועים

תאונה באולם אירועים הינו דרך שכיח ביותר, במהלך בילוי של שעות רבות בסביבה אשר מתלכלכת פעמים רבות בהמשך אותו אירוע ובמיוחד רטיבות שנוצרת על רצפת הרחבה מכוסות המשקה.

במקרה ואדם נפגע באולם אירוע בגין מעשה או מחדל של אולם האירועים, לדוגמא לא פעלו לנקות את רצפת האולם וליבש כל רטיבות הרי שאולם האירועים יהיה חב בפיצוי, בהתאם לנזקי הנפגע.

פעולות שיש לבצע במידה ונפגעים באולם אירועים

  1. יש להודיע למנהל המקום ולבקש שימלא דו"ח תאונה.
  2. יש לפנות לקבלת טיפול רפואי מוקדם ככל הניתן, אם הפציעה קשה יש להזמין אמבולנס למקום ולתאר בפני הפרמדיק את נסיבות התאונה וגם בפני הרופא המטפל.
  3. יש לצלם את הגורם לתאונה, לכלוך, רטיבות, ריצוף שבור או כל מפגע אחר שגרם לתאונה.
  4. במידה ויש עדים לתאונה יש לבקש מהם פרטים, שבבוא העת יהיה ניתן לזמן אותם למתן עדות.

מהו סכום הפיצוי לנפגע באולם אירועים?

  1. סכום הפיצוי נקבע בהתאם להיקף הפגיעה הגופנית, גילו של הנפגע וגובה שכרו.
  2. בית המשפט או חברת הביטוח יעריכו את היקף הפיצוי בהתאם לנזקיו של אותו נפגע לדוגמא: האם הפסיד ימי עבודה, האם נזקק לעזרת הזולת לאחר התאונה ולאיזו תקופה ועוד.
  3. המקרים רבים בתי המשפט קובעים אשם תורם לתאונה, במידה והנפגע יכל להיזהר ולהבחין במפגע ואולי אף למנוע את התאונה, במקרה שכזה בית המשפט יקבע לדוגמא 20% אשם תורם אשר יופחתו מסכום הפיצוי היות וגם הנפגע אשם חלקית בקרות התאונה

 

מדוע חשוב לפנות לעורך דין בתחום הנזיקין שעוסק בין היתר בתביעות לאחר תאונה באולם אירועים.

עורך הדין בעל ידע וניסיון בתחום יודע כיצד להתנהל מול אולם האירועים וחברת הביטוח, ולו הידע להעריך הסכום לו אתם זכאים או לנהל ההליך בבית המשפט כאשר לעיתים קרובות בתי המשפט מוסרים במהלך ההליך הצעה לסיום התיק בתשלום סכום פיצוי בפשרה.

עורך הדין יסביר לכם כיצד לנהוג לאחר התאונה, אילו פעולות יש לבצע וילווה אתכם לאורך כל ההליך המשפטי.

אין שום סיבה להתנהל לבד מול חברת הביטוח ואולם האירועים.

רכבי הפיצוי כל מטרתם להשיב המצב לקדמותו, וראשי הנזק הינם כאב וסבל, פיצוי בגין הפסדי שכר לעבר ואף לעתיד ככל שקיימת מגבלה רפואית שמונעת מאותו נפגע להרוויח שכר כעבור לאירוע התאונה, עזרת הזולת, נסיעות, תרופות וכו'.

עליכם החובה להוכיח כי התאונה אכן ארעה כפי שאתם מתארים, לצורך כך אספו ראיות כגון: פרטי עדים לתאונה, צלמו את המפגע מיד לאחר האירוע, דיווחו לנציג המקום ואף בקשו לערוך דו"ח תאונה, ציינו בפני הרופא המטפל את נסיבות התאונה וודאו שאכן נרשמו כפי שמסרתם.

פעולות אלה יבטחו קבלת פיצוי כספי נכבד במקרה של תאונה באולם אירועים ויהיה ניתן להגיש התביעה כנגד בעלי אולם האירועים וחברת הביטוח ללא כל בעיה.

מאמר זה נכתב על ידי חיים הקמן עורך דין נזיקין